RegistraceRezervaceHome

Partner
Reklama

Tréninky - utkání
SLOVENSKO - Detva a neb jak bylo....

Minulý víkend se tým našich dospělých hráčů T4you vydal na turnaj do slovenské DETVY.

Z důvodu chřipkové epidemie a dalších zádrhelů ze strany pořadatele / pořadatelem nebyli funkcionáři HC DETVA /, se turnaj změnil na výbornou akci, na které jsme nejen dobře potrénovali, ale i výborně reprezentovali HOCKEY AGENCY T4you.

Do Detvy jsme přijeli už v pátek odpoledne a hned navečer potrénovali. Trénink jsme zaměřili na rozehrání, kdy jsme si vyzkoušeli sehranost našich borců. Po dlouhé cestě autobusem, tedy LUXUSNÍM autobusem, se trénink opravdu hodil.

Hned po tréninku jsme se vydali do města a jako správná banda hráčů hledali krčmu, kde bychom se dobře najedli. Detva je město, kde je panelová zástavba a vše na první pohled vypadá šedě a poněkud zastarale. Ale co se týče restaurací, když pominu hospodu "U Slimáka" / borci ví / jsme našli dobré restaurace. Pivo z Plzně a Popovic, dobře vychlazené nám nalilo do žil týmového ducha.

Druhý den jsme nastoupili do dopoledního utkání proti borcům z OSTRAVY, které posílil hráč "A" týmu DETVY se zkušenostmi z české EXTRALIGY. Soupeř byl kvalitní, velmi slušně bruslil i kombinoval. Utkání bylo opravdu rychlé a při hře na dvě pětky jsme si velmi slušně zahráli. Borci T4you byli na zápas opravdu natěšeni a nové zápasové dresy pokřtili první výhrou 9:3. Soupeře jsme přehráli svou výbornou kombinační hrou, kdy se útočilo i bránilo vždy v pěti hráčích. Hráči hráli výborně takticky a z našich tréninků  do hry přenesli nejen kvalitní bruslení, ale hlavně dobrou nahrávku.

Po obědě, kdy jako trenér jsem navrhoval lehký trénink na vybruslení, se borci nažhaveni výhrou vrhli do odvety na dvě třetiny. Soupeř, za kterého nastoupila další kvalitní posila z "A" týmu Detvy, nás jasně přehrál. Naši borci sami pocítili, že jeden těžký zápas na 3x20 min čistého času za den stačí. Byli jsme pomalejší a méně důrazní. Ze zápasu jsme si odnesli zbytečná zranění, která vycházela z únavy a nedůrazu v bruslení a ve hře u mantinelu.

Po zápase jsme naskákali do autobusu a náš opravdu super řidič nás odvezl do luxusního hotelu "KASKÁDY", kde jsme navštívili termální lázně. Nakonec jsme po krátké návštěvě v bazénu dali přednost sauně, páře a relaxaci v luxusním zázemí relaxačních místností.

Po zaslouženém odpočinku jsme navštívili pěknou salaš, kde se ještě před večeří někteří naši borci výborně najedli. Po příjezdu zpět do Detvy jsme se po večeři vrhli vzhůru do sobotního večera a našli další pěknou hospůdku))))).

Třetí den jsme nastoupili proti opravdu hodně silnému týmu juniorky DETVY. Hokejky, které spolu trénují několikrát týdně a hrají pravidelně I.ligu, nás ze začátku přebruslovali a využívali našich chyb. Několikrát jsme předvedli hodně špatné prostřídání za hry a hned inkasovali. Hokej byl rychlý a po první třetině jsme prohrávali 1:5. S přibývajícím časem, kdy jsem hráče musel hodně vyhecovat, z nás únava spadla a my konečně začali hrát parádní hokej. Byly chvíle, kdy jsme soupeře zaskočili rychlou kombinací a náš tlak přinášel i brankové vylepšení stavu. Hrálo se rychle a hra se přelévala ze strany na stranu. Brankáři se ani v jednom z utkání nenudili. Zákroků na obouch stranách, kdy gólmani podrželi svá družstva, bylo dost. Poslední třetinu jsme se opravdu kousli a s hokejkami prohráli jen 2:3 !! Celkově jsme dopadli, myslím, 4:12. Výsledek však nebyl rozhodující. Měli jsme výborný pocit ze super hry !!

Po náročném večeru jsme si opravdu výborně zahráli a všichni cítili "příjemnou" únavu. Myslím si, že kdyby jsme tak kvalitního soupeře potkali hned v prvním utkání, byl by výsledek mnohem vyrovnanější. Hráli jsme opravdu na dvě pětky a naši hráči si z předešlého dne do utkání přenesli nejen únavu, ale i  zranění.

Po utkání mě pozval do místního VIPU přímo manažer oddílu DETVY, který mi vyslovil slova obdivu směrem k našim hráčům, k jejich nasazení, ale i vyslovil slova chváli naši celkové sehranosti, zorganizování a vystupování. Jako bývalý trenér chorvatské reprezentace nás, T4you, oficiálně pozval na mezinárodní turnaj veteránů. Turnaje se zúčastní hráči nejen ze Slovenska, Chorvatska, ale i ze Švýcarska, Německa, Rakouska a Francie.

Nabídku jsme přijali a protože akce se opravdu povedla, jsme připraveni zajet znovu do DETVY. Jen jsme všichni přesvědčeni, že budeme potřebovat tři pětky.

Osobně děkuji všem klukům za kvalitní hokej, kamarádské vystupování a jak jsem slíbil, tak jsem už dnes oslovil Slavii - starší dorost k přátelskému utkání. Pokud vedení HC Slavia zápas schválí, tak po ukončení zápasové sezóny, připravíme přátelské utkání. Tak moc jste mě překvapili a myslím, že jsme schopni odehrát hezké utkání. Opravdu super.

Určitě mi všichni dají za pravdu, že jsme prožili super prodloužený víkend, výbornou partu, náladu a vyčistili si hlavy.

Tak "dík" našemu týmu T4you a Vás ostatní chci jen upozornit, že tým nemá ustálenou sestavu. Podobných akcí a utkání se může zůčastnit i další hráči. Jsem připraven vytvořit dva týmy A,B a nechat zahrát co nejvíce z vás. Připravujeme další utkání a pokud si chcete zahrát i vy, tak se hlašte na zápasovou soupisku na emailu info@trenink4you.cz .

Vyhledávání

od do co

T4YOU Chat
Fotogalerie

Podpoříme Ty menší, aby jednou byli i oni Ti větší.- ilustrační fota